Kange alkoholi müügi kasv jääb 5 ja 10 protsendi vahele. Valge viina müük kasvas võrreldes möödunud aasta sama perioodiga 8,8%, kogu kange alkoholi kasv oli samas 6%. Seega tuli selle aasta I kvartali kasv põhiliselt valge viina arvelt. Muud kanget alkoholi müüdi I kvartalis ligi 30 000 liitrit vähem kui möödunud aasta samal perioodil. Ainsatena suutsid oma müüginumbreid kasvatada Liviko ja Ofelia.

Liviko esimese kvartali kange alkoholi müügikogus oli 1 313 200 liitrit, millega Eesti vanim alkoholitootja on vaieldamatu turuliider. Neli ülejäänud suuremat tootjat müüsid kokku 1 024 780 liitrit. Teistest tõusis esile veel Ofelia, mille müüginumber oli I kvartalis 456 430 liitrit. Esmakordselt tõusis 198 600 liitriga kolmandaks Liiwi Heliis, kes ületas Onistari siseturu müügimahtu 4740 liitri võrra. Viie suurema hulka kuulub veel ka Remedia, kes müüs selle aasta kolmel esimesel kuul kokku 175 890 liitrit kanget alkoholi.

Teise koha viinaturul on hõivanud Soome kapitalil põhinev Ofelia, mille viinamüük aasta kolmel esimesel kuul oli 429 070 liitrit. Endiselt hoiab sisemaisel viinaturul enda käes kolmandat kohta Onistar, mille esimese kvartali müük oli 175 020 liitrit. Palju ei jää maha ka Remedia oma 152 550 liitriga.

Võrreldes märtsi eelmise aasta sama ajaga, on kõige suurema edasimineku teinud Liviko, mille märtsikuu viinamüük oli nüüd 110 900 liitri võrra suurem. Tänu mitmele edukaks osutunud tootele on oma valge viina müügimahtu 16 580 liitri võrra kasvatanud ka Ofelia. Onistaril, Liiwi Heliisil ja Remedial jäi tänavune märts eelmise aasta omale alla.