Tänasest avati Ajujahi saates tuntust kogunud Callmidwife.com lehel ämmaemanda Live Chat ehk reaalajas toimuv kirjalik nõustamisteenus. Siiani on ettevõte tegutsenud ämmaemanda nõuandetelefoni 12252 opereerimisega.

Nõuandetelefoni 12252 töö käigus selgus, et paljud kliendid soovivad oma probleemidest ka pilte saata. Siiani oli see väga keeruline, nad saatsid pildi e-kirja teel ja helistasid seejärel uuesti tagasi. Samuti on palju naisi ja mehi, kes ei soovi helistada ja tahavad anonüümselt kirjutada. Nüüd on see võimalus olemas ja ka telefoniteenus jääb edasi püsima.

Lähipäevil avatakse Live Chat teenus ka Venemaal, kus esialgu on Peterburi naistel ja meestel võimalus kasutada tasulist veebisilda Eesti ämmaemandatega.

Ühe Live Chati sessioonid on tasulised, kuid nõustamine ei katke automaatselt aja täitudes. Ämmaemand annab 10 minuti möödumisel märku vestluse lõpetamiseks, poole lause pealt nõustamist ei katkestata.

Live Chati kasutamiseks tuleb sisestada oma e-posti aadress, kuid täieliku anonüümsuse soovi korral saab kasutada väljamõeldud vormi. Sellisel juhul tuleb arvestada, et pole võimalik e-posti teel saada vestlusest tehtud transkriptsioone.

Callmidwife.com leheküljel on lisaks nõustamisteenusele mitmeid kasulikke, igal nädalal lisanduvaid uudiseid ja artikleid, samuti ka vajalikku seadlusandlust. Seega tasub liituda ka meie e-posti listiga.