“See põhjus on vähem oluliste hulgas,” kommenteeris ASi Baltika juht Meelis Milder nimevahetuse seost kohtuasjaga. “Läti on ainult üks väike osa turust, oleksime suutnud midagi välja mõelda.”

Pigem tahetakse Milderi sõnul uue nimega näidata, et poe kontseptsioon on muutmas — Mosaici kauplused kasvavad pinnalt ja juurde plaanitakse võtta täiendavaid tooteid. “Näiteks lasteriided on üks teema, millega me töötame,” sõnas Milder.

Brändi tootevalik peaks laienema lähema kahe aasta jooksul. “Kas kõigepealt tulevad juurde lasteriided või jalavarjud, seda veel ei tea,” lausus Milder. “Päris kaubamajaks me areneda ei plaani, kuid tahame märki suuremaks teha.”

Kaubamärgi muutmine ja uue kontseptsiooni tutvustamine läheb Baltikale maksma 4,5 mln krooni. Lisaks avab Baltika tänavu esimese poolaasta jooksul kaks Mosaici poodi — ühe Ukrainas ja teise Lätis -, kuhu investeeritakse 3 mln krooni. Kuidas muutus ettevõtte käivet mõjutab, lubas ASi Baltika juht Meelis Milder rääkida nädala pärast, kui Baltika avalikustab oma mullused majandustulemused.