Baltika müügidirektorina asus tööle Andres Käär
30. juulist töötab Baltika müügidirektorina pikaajalise kaubanduskogemusega Andres Käär, kes vastutab Baltika brändide Monton, Mosaic, Ivo Nikkolo ja Baltman hulgimüügi kasvatamise ja frantsiisi- ja kontsessioonikontseptsioonide eest. Täiendavate müügikanalite kaudu kasvamine ja laienemine on Baltika lähiaastate üks strateegilisi eesmärke.
„Pean Baltikat kindlasti üheks Eesti ettevõtluse lipulaevaks, kes on suutnud ennast realiseerida ka rahvusvahelistel turgudel – 75% müügist tuleb eksportturgudelt. Kogu majandusele raskelt kulgenud majanduskriisi periood on pigem toonud välja Baltika tugevused – reageerida kiirelt olukorrale, kaotamata seejuures suurt pilti ja sihti, kuhu püüelda. Baltikas on olemas kõik huvitavaks tööks vajalikud elemendid – väljakutse, võimalus rakendada oma aastatega kogunenud teadmisi ja oskusi ning ise midagi veel juurde õppida,“ ütles Andres Käär.
Andres Käär on varem töötanud Tallinna Kaubamajas ostudirektorina, kus tema ülesandeks oli ostu- ja logistikavaldkonna juhtimine. Enne seda töötas Andres Soome Hackman/Iittala kontsernis nii müügidirektori kui tegevdirektori ametikohal, kus tema ülesandeks oli Ida-Euroopa müügivõrgustiku loomine ja jaekontseptsiooni käivitamine, samuti tütarettevõtte loomine Venemaale, ettevõtte arengustrateegia loomine ja elluviimine.