„Bauhausi poolt hinnavõrdlusesse valitud 12 tootest on enamik sellised, mida reklaamitakse oma kataloogis soodustoodetena,“ ütles Bauhofi tegevjuht Jaanus Vihand ettevõtte teates.

“Kõrvutades neid teistes poekettides pakutavate tavahindadega toodetega, pole keeruline pöörata see võrdlus enda kasuks, eksitades samas ka tarbijat. Juhtivate ehituskaupluste sortimendis on enam kui 50 000 erinevat tootenimetust. Tõsi on, et tosina omahinnaga või alla selle pakutava tootega, mida Bauhaus kuust-kuusse pakub, on uuel turule sisenejal väga keeruline hinnaliidri positsiooni haarata, eriti kui kõrval kaupluses pakutakse pidevalt soodsat hinnataset ligi tuhandele sortimendis olevale tootele. Ilmselt pole tarbijale ka märkamata jäänud, et Bauhausi kunagised kataloogihinnad on mõne kuu jooksul omandanud poes märksa kogukama kuju.“

Vihandi sõnul näitas uuringufirma Faktum & Ariko viimane uuring, et suuremate ehitusmaterjalide kaupluste soodsaim ostukord on jätkuvalt Bauhofis.

“Uuringufirma viis ajavahemikus 5.–15. august viies suuremas ehitusmaterjalide kaupluses läbi hinnauuringu, et võrrelda ostukorvide maksumust ehituskauplustes,“ selgitas Vihand.

“Uuringufirma hinnavõrdlus teostati kauplustes vaatlusena, arvestati toote ühikuhinda ja kogust. Vaadeldi kõiki ehitus- ja remonditööks olulisemaid ja tarbija poolt eelistatavaid tooterühmi. Võrdlusesse valiti reeglina odavaim müügisolev analoogne toode, sh kuulusid ostukorvi ka mitmed kampaaniatooted, tüüptoodete puhul võrreldi sama kaubamärgiga identseid tooteid.”

„Faktum & Ariko uuringu kohaselt oli Bauhofi ostukorv mõne tuhande krooni soodsam Bauhausist,” lisas Vihand.

“Uue tulijana tuleb Eestis ühe kauplusega Bauhausil kahtlemata rohkem tööd teha kui teistel – kauplustega tervet Eestit katvatel konkurentidel. Iseasi, kas klientide poolehoidu aitab võita hinnavõrdlustega vassimine.”