Millega Chemi-Pharm tegeleb?
Kristo Timberg: Chemi-Pharm tegeleb eelkõige desinfektantide, puhastusvahendite ja kosmeetika tootmise ja müügiga. Oleme aegade jooksul kasutanud väga mitmeid ärimudeleid, aga täna on meie põhifookus siiski meditsiinisektor, igasuguste viiruste ja bakterite hävitamine ja seeläbi ka inimelude päästmine.

Kuidas Teie ettevõte alguse sai?
Ruth Oltjer: Chemi-Pharm alustas 19 aastat tagasi, sel ajal kui ma töötasin noore arstina ja mul endal olid väga suured probleemid allergiatega desinfektsioonivahenditest, mis sel ajal turul olid. Ja siis ma hakkasingi otsima uusi ja vähem allergilisi lahendusi, alguses ainult iseenda jaoks, aga väga ruttu kõik mu kolleegid küsisid, et kust ma need sain ja nemad tahavad ka. Ja kui juba Läti ja Leedu kolleegid hakkasid sedasama küsima, siis ma sain aru, et see on see nišš, mida tuleb nüüd täitma hakata ja nii see firma sündiski.

Praeguseks on Chemi-Pharmist saanud tugev ettevõte ja juba kümme järjestikust aastat pälvinud Krediidiinfo kõrge reitingu. Millistest äripõhimõtetest juhindute oma igapäevatöös?
Kristo Timberg: Oma äris peame tähtsaks eelkõige kliendile pühendumist ja kliendikesksust. Kõik, mis me teeme, teeme selle jaoks, et luua väärtust oma klientidele — olgu see siis toode või teenus või teenindus. Samamoodi oluliseks asjaks, mis on aidanud meil kasvada on järjepidev areng. Me ei ole lubanud endale kordagi seisma jääda, sest nii kui seisma jääme, tuleb keegi ja karistab selle ära. Seetõttu käibki meil vahest isegi liiga kiire tempoga arendamine juhtimise, protsesside ja muude asjade vallas, aga seni on see ennast õigustanud — kõik on läinud väga hästi!

Kindlasti on meie jaoks väga olulised ka kõik need inimesed, kes siin töötavad. Ise peame seda enda üheks suuremaks tugevuseks, et oleme siin koos kui üks suur perekond. Seda on öelnud töötajad, oleme ise tunnetanud ja seda on ka väljastpoolt öeldud, et issand, kui lahe teil siin on. Aga see ongi just selline asi, mida paljudel ettevõtetel ei ole ja mis on meid palju aidanud.

Kõrge reitinguga käib kaasas „Eduka Eesti Ettevõtte“ tiitel, missugune on Teie kogemus, kuidas olete seda tunnustus kasutanud?
Ruth Oltjer: Eduka Eesti Ettevõtte“ tiitel on meil juba kümme aastat ja me kasutame seda oma kontoris seina peal ja oma meilide alla — nii et see on nähtav nii meie klientidele ja samuti meie töötajatele. Ma arvan, see on see tugevus, mille peale tahetakse ka meie juurde tööle tulla ja ma arvan, ma oleksin väga õnnetu, kui ühel päeval meil seda ei oleks. On ju kindel töötada ettevõttes, kes on edukas.

Millised on tulevikuplaanid ja kuidas kavatsete oma kiiret kasvu hoida?
Kristo Timberg: Me oleme hästi ambitsioonikad ja hästi suurte eesmärkidega. Kui oleme siin viimase viie aasta jooksul kahekordistanud oma käivet, siis järgmise viie aastaga meil on samad plaanid ja sealt edasi tõenäoliselt jälle samad ja samad plaanid. Võib-olla natuke suuremas plaanis: kui Euroopas tahame kasvada ekspordi ja kõige muu vallas ja olla üldse üks kõige parem ettevõte enda valdkonnas, siis kaugemate turgude jaoks tahame ehitada tehaseid nii Aafrikasse, Aasiasse kui ka Ameerikasse — põhimõtteliselt igale poole. Me juba praegu tunneme, et suudame väga hästi konkureerida kõikide maailma suuremate ettevõtete brändidega, nüüd on vaja lisaks kvaliteedile ka natuke lihast peale kasvatada ja lihtsalt suuremaks kasvada.

Jaga
Kommentaarid