„Maailma esimene vautšer reklaamis Coca-Colat 19. sajandi lõpus. 20 aastat hiljem oli iga ühendriiklane joonud vähemalt ühe klaasi tasuta koolat. 100 aastat hiljem oleme samas seisus, kuid digitaalselt. Groupon, maailma suurim talongikeskkond maailmas, tekitas miljard käivet ühe aastaga. Võrdluseks Facebookil võttis selline kasum aega viis aastat,“ sõnas Tomp.

Täna on Tompi sõnul nende klientidest 80 protsenti naised ja 20 protsent mehed. „70 protsenti on nooremad inimesed. 40 protsenti on vabaabielus. 64 protsenti on kõrgharidusega,“ rääkis Tomp.

„Proovisime reklaamida oma keskonda nii sotsiaalmeedias, lehes kui internetis. Kuid tuvastasime, et suusõnaline reklaam on parim. 60 protsenti eestlastet ja tervelt 95 protsenti venelastest on kuulnud Cherry`st oma sõbralt või kellegi käest,“ sõnas Tomp.