„Möödunud aastal saime tuhandete osavõtjatega messilt kolm hõbemedalit. Tõtt-öelda arvasime, et sellest parem tulemus pole üldse võimalik. Pole saladus, et ProdExpo kuldmedalid saavad enamasti kohalikud tootjad,“ ütles kalatööstuse Briis müügijuht Kaja Voolas firma teates.

Voolase sõnul tõid edu head retseptid, kvaliteetne tooraine ning uus tootmisliin.

„Me valmistame oma kilutooted vanade heade Eesti retseptide järgi. Tänu oma kalalaevastikule oleme kindlad, et meie tooraine on kohalik, värske ja kvaliteetne. Lõpptoodangu kõrge kvaliteedi taga on ka ülemöödunud aastal PRIA toel tehtud investeeringud uude tootmisliini,“ ütles Voolas.

Voolase sõnul on Briisi eesmärgiks saada Eesti turul samasuguseks rahvuslikuks kaubamärgiks nagu Kalev või Vana Tallinn.

Selleks arendab ettevõte muuhulgas välja oma kalapoodide võrgustikku. Keskmisest soodsama hinnaga kalatooteid müüakse Tallinnas ja Ida-Virumaal juba 8 poes ning veel 15 on kavas lähitulevikus avada. Briisi kalapoodides müüakse nii värsket kala kui kalatooteid.

Briisi kalatooted on saanud Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja välja antava “Tunnustatud Eesti Maitse” kvaliteedimärgi.