Kolmel päeval osaleb messil 270 eksponenti, sealhulgas 11 Eesti ettevõtet.
Soome turule toovad oma uudiseid seitse Eesti Toiduainetööstuse Liidu
liiget, teatas Profexpo.

„Oleme messile toonud kontsentreeritud mahlad ja mahlajoogid, mis erinevad Soomes levinud siirupitest. Samuti on moosidel kõrgem marjasisaldus, mis peaks Soome tarbijale meeldima. Gastrol on külastajaid kogu Soomest – Ahvenamaast Lapimaani, Helsingist rääkimata,“ ütles Rõngu Mahl müügidirektor Ivar Reikop.

Rein Hünerson, Kikas Kaubandus OÜ müügi-ja turundusdirektor märgib, et
Helsingi Gastro messil ollakse teist korda. "Gastro on hea koht, kus saab
koguda külastajatelt arvamusi pakutavate lihatoodete, konsistentsi, maitse
ja pakendi kohta. Lähiturul tuleb olla ning kontakte võimalike klientidega
pakub Gastro mess kindlasti."