“Värsked müügitulemused näitavad, et EHE-sarja oodati Eesti turul pikisilmi,” märkis ASi Maag Lihatööstuse juhatuse esimees Olle Horm ettevõtte teates.

„See näitas, et Maag Lihatööstus suutis õigel ajal õige tootega turule tulla. Mu sisetunne ütleb, et me käive ei ole kasvanud mitte turu kasvamisest, pigem oleme oma turuosa mõne konkurendi arvelt kasvatama hakanud.”

Maag Lihatööstuse müügikäive kasvas jaanuaris mulluselt 1,06 miljonilt 1,39 miljoni eurole.

„Jaanuari müük ületas me prognoosi mitmekordselt,” ütles Horm. “Pean tunnistama, et pole juba pikka aega ühest eksimusest nii palju rõõmu tundnud.”

Suure panuse käibekasvu andsid Ehe-sarja tooted, näiteks moodustasid Ehe-sarja viinerid 55% kogu Maag Lihatööstuse jaanuarikuisest viinerimüügist.
„Ning seda hoolimata asjaolust, et päris lihast valmistatud lihatooted on konkurentidest veidi kallimad,“ ütles Olle Horm. “See näitab, et rahvas tegelikult ikka vaatab, mida sööb.”

Maag Lihatööstus hakkas jaanuaris esimese Eesti suurtootjana tootma uut vorstitoodete sarja Ehe, mille lihasisaldusena on märgitud 100 protsenti.