E-kirja vahendusel teatab Eesti Energiale oma elektrinäitu kokku ligi 30 000 inimest, kes moodustavad elektrifirma klientidest kuus protsenti. Firma hinnangul on sellise hulga e-kirjade töötlemine liiga ajamahukas, kirjutab
.

„Kui e-teeninduses läheb kliendi sisestatud näit otse meie infosüsteemi, siis näidupostkast nõuab info käsitsitöötlemist, sest pärast seda, kui klient on näidu meile e-kirjaga teele pannud, peame selle omakorda käsitsi infosüsteemi pa­nema. See muudab kogu protsessi aeganõudvaks," selgitas Eesti Energia avalike suhete spetsialist Marina Bachmann.

Nüüd kavatsebki Eesti Energia suunata näidupostkasti kasutanud 30 000 klienti muude kanalite juurde. Internetis saab näite teatada veel e-teeninduses. „Möödunud kuul teatas oma näidu e-teeninduses 150 000 klienti, mis on umbes pool kõigist inimestest, kes meile ise näidu edastasid," ütles Bachmann.

E-teenindus on osa uuest infosüsteemist, mis käivitati kaks kuud tagasi ja millega on mõlemal kuul tublisti probleeme olnud. Häired - aeglus, kokkujooksmine, näitude edastamata jäämine - on varem olnud tingitud just süsteemi ülekoormusest.