Päev peale broneeringu tegemist võttis pubi aga kliendiga uuesti ühendust ning sõnas, et soovitud kuupäeval nad teda teenindada ei saa.

„Küsisin kiiresti, et kas nad täna (helistamise päeval toim.) saavad teenindada, kuid selle peale öeldi, et nad ongi juba pankrotis,“ kirjeldas kehva kogemust nördinud klient. Kupongide eest makstud raha tagasisaamiseks soovitati pöörduda Zizu poole.

Pubilt ei õnnestunud Delfil kommentaari saada, sest telefonile nad ei vasta ning uksel ilutseb silt „avarii, avame neljapäeval“, kuid märgitud päeval jäid uksed siiski suletuks. Äriregistri andmetel on firmal maksevõlg.

Zizu.ee tegevjuhi Mihhail Solovjovi sõnul on see nende firma tegutsemise aja jooksul teine kord, kui koostööpartner ei suuda oma lepingut täita, kuid vautšerite müügi ajal Captain Flintil Solovjovi sõnul maksevõlga polnud.

„Meie kehtestasime nulltolerantsi olukordadesse, kus partner ei suuda täita võetud kohustusi ning selle tegevuse tõttu kannatab klient. Kuna keskmiselt kehtib kupong kuu-poolteist, siis on pankrotistumise või teenindamisest loobumise risk tõesti väga kõrge ning seda ei saa kuidagi
maandada,“ ütles Solovjov Delfi Majandusele antud kommentaaris.

Solojov soovitab taoliste juhtumite vältimiseks kasutada pika kehtivusajaga vautšeri kiirelt ära.

„Selle konkreetse pakkumise puhul oleme kindlal seisukohal, et klient peaks saama raha soetatud kupongi eest tagasi, kuna partner ei suuda osutada lubatud teenust,“ sõnas Solovjov ja lubas, et kõikide vautšeri ostjate rahad, kes teenust ei saanud, tagastatakse kui nad Zizu poole pöörduvad.

Fotod: