“Uute ja olemasolevate klien¬ti¬de huvi NPNK kaardi vastu on see isegi ületanud mõnevõrra lootusi,” rääks Hansapanga turundusdirektor Toomas Tiivel. Vaatamata kampaaniatele meedias osaks saanud pikale diskussioonile ja kriitikale on kahe esimese nädalaga kurikuulsaid NPNK kaarte välja antud ligi 9500. Neist ligi 7000 on avatud klientide enda soovil ning ülejäänud väljastatud tavapärase kaardiuuenduse käigus.

NPNK kampaania äratas meedias vastakaid arvamusi, samuti sai see hävitava hinnangu paljudes internetifoorumites. Väga palju oli neid, kes lubasid kohe Hansapangas oma konto kinni panna ja mõnda teise panka kolida. “Üksikuid kliente läheb ära ja tuleb juurde piltlikult öeldes iga päev. Mingisugust äraminekut pole tuvastatud.”

Reklaamiagentuuri Zavood juhi Marek Reinaasi sõnul oli Hansapanga NPNK kampaania edukus ootuspärane. “Need noored inimesed on seni näinud reklaami à la “ISIC-kaart on jube lahe kaart”, suhteliselt igavat ja kindlasti mitte nende jaoks elulist reklaamikeelt,” ütles Reinaas.