Viina Liidu juhatuse esimehe Aleksander Skoblovi sõnul kasvatab Ofelia uue viina abil müügimahtu teiste tootjate, eelkõige aga Liviko arvel. Seni oli Liviko Laua Viin Eestis odavaim ja selle turuosa tänu Säästumarketi ketile suurim. Ofelia Eesti Standard Vodka, mida rahvas on juba hakanud kukeviinaks kutsuma, pakub Skoblovi hinnangul Laua Viinale edukalt konkurentsi. Kui palju see Ofelia müügimahtu kasvatab, selgub tema sõnul poolaasta lõpul. Palju sõltub ka sellest, kas kukeviin jõuab sellistesse suurtesse jaemüügikettidesse nagu ETK, Selver ja Säästumarket. “Kui nad saavad ka neisse sisse, siis Laua Viina müük väheneb oluliselt,” rääkis Skoblov.

Liviko turundusjuhi Janek Kalvi hinnangul ei ole Eesti Standard Vodka turule tulek Liviko viinade turuosa mõjutanud. Nii Viru Valge kui ka Laua Viina puhul on tema sõnul tegemist tugevate bränditoodetega, mille müüki konkurentide lühiajalised hinnaaktsioonid oluliselt ei mõjuta.

Veebruaris kasvatas Ofelia oma turuosa kodumaiste viinade turul jaanuariga võrreldes 9 protsendi võrra 24 protsendini. Aasta turuosa tuleb Siveni hinnangul kindlasti kõrgem kui eelmisel aastal. Saaremaa Vodka on olnud turuliider kodumaiste viinade premium- segmendis juba mitu aastat. Eesti Standard Vodka on odavama segmendi toode hinnatundlikule tarbijale.

Selle aasta kahe esimese kuuga kasvas kange alkoholi müük Eestis 5,5 protsenti ja ja valge viina müük 7 protsenti. Viina Liidu juhi sõnul on sama suurt kasvu oodata kogu aasta. Kahe kuu eksport on kasvanud möödunud aasta kahe kuuga võrreldes 1,8 korda ja seda põhiliselt Onistari ekspordi 3,5kordse kasvu tõttu. Onistari aitas 54protsendilise turuosaga ekspordiliidriks Türi Viina müük USAsse.