Lennukimüüja pideva jälgimise all
Euroopasse suunduvad lennukid pannakse kokku Tallinna lennujaama lähedal. Need, mis USAsse müüdud, rändavad aga edasi konteinerites.
Võttes väikelennuki keskmiseks hinnaks miljon krooni, ulatub ühemehefirma Musketi aastakäive firmaga kokku puutunud inimeste andmetel 40–50 miljoni kroonini.
Venemaalt ja mujalt Tallinna toodud lennukid vaadatakse põhjalikult läbi. Neile pannakse peale lääne raadiovastuvõtjad ning vahetatakse kulunud osad. Lennukite vahendusfirma AS Musket hoolitseb piinliku täpsusega, et juba Venemaal, kust lennukid peamiselt pärinevad, keerataks küljest ära kogu sõjalist kasutamist võimaldav aparatuur: sihikud jms.
Eriti on võimudele pinnuks silmas Tšehhis toodetud treeninghävitajad L, mis vastavalt rahvusvahelistele kokkulepetele siiski otseselt sõjalennukite hulka ei kuulu.
Ühe L-i hind Venemaal on umbes 1,3 miljonit krooni. Edasimüümisel võib nende hind tõusta vähemalt poole võrra. Nende tõttu pidi ASi Musket hing Raivo Susi 90ndate keskel kümme päeva salakaubanduse kahtlusega ka pogris veetma. Eestis ei ela teist nii jälitatud inimest kui Susi. Tema vastu on tundnud või tunnevad huvi kaitsepolitsei, majanduspolitsei, toll, piirivalve, maksuamet ning välisministeeriumi strateegiliste kaupade komisjon, mille esindaja Musketi konteinereid tollis aeg-ajalt kontrollimas käib. Kuigi aastaid tagasi tema kohta avatud kriminaalasi suleti, ei loobu enamik loetletud ametkondadest Susi jälgimisest.
Rein Porro väitel on igasugused kahtlustused alusetud. USAs on tema teada isegi lendavaid vanu hävitajaid Mig 15, millest võimud mingit probleemi ei tee.
Kõik kümmekond aastat, mis meedia tähelepanust hoiduv Raivo Susi on lennukiäri ajanud, on ta oma lennukeid pidanud ühest kohast teise tassima nagu kass poegi.
Tollistatistikast nähtub, et eelmisel aastal on Musket järsult suurendanud eksporti USAsse ning on tõusmas Eesti esimese 30 sinna eksportiva firma hulka. Teised riigid, kuhu ta lennukeid on vahendanud, on Suurbritannia, Holland, Ukraina. Tema ainus konkurent on soomlaste ja venelaste 40 000kroonise kapitaliga osaühing Dolfin Aero, kes lennukeid peamiselt USAsse vahendab.