"12. juulil tellisin ja 14. juulil kandsin raha üle. Pidin kauba nädalaga kätte saama, sest sooduspakkumised on neil kohe laos olemas," räägib Svetlana, kuidas ta tänaseni internetipoega Quum kempleb. Raha ega kaupa ei ole naine saanud.

"Vastatud on väga ähmaselt, et minu tellimus on suur ja erinevatelt hankijatelt tellitakse kaupa ja seepärast venib," lisab Svetlana, miks ta oma kuut toodet kätte ei saa. "Kõik asjad, mis ma tellisin, olid tähtpäevadeks ja kuna need on möödas, siis ma tahan raha tagasi, aga seda ma ka ei saa," on Svetlana mures, et ta ei näegi enam oma 114 eurot. "See on suur summa."

Quumi tegevjuht Sven Palm tõrjub süüdistusi ja kinnitab, et põhjus on ettevõtte välispartneris, kes ei ole suutnud kaupa saata, kuigi ettemaks on tehtud: "Tegeleme hetkel aktiivselt asjaga ja varem või hiljem saab see lugu ka klaaritud. Me oleme oma kliente olukorrast teavitanud ning püüame situatsiooni lahendada."