Liviko müüs esimesel poolaastal siseturule ja ekspordiks kokku 2,9 miljonit liitrit kanget alkoholi, mis moodustab 6,4miljonilisest koguturust 45 protsenti. Mullusega võrreldes paisus turuliidri läbimüük enam kui kahekordseks. Müügitulemustelt järgnevad Livikole Onistar ja Ofelia. Kokku hõlmasid kolm suuremat esimesel poolaastal 81,5 protsenti müügist. Möödunud aastal kuulus neile kolme peale kokku märksa väiksem turuosa.

Esimesel poolaastal neljanda müügitulemuse saavutanud Remedia kommertsdirektori Sirje Potissepa hinnangul on kolme turuliidri edu taga odav viin. “Liviko odav viin maksab poes 42–43 krooni — ta on võtnud endale eesmärgiks olla esimene, maksku mis maksab,” sõnas Potissepp.

Liiwi Heliisi tegevdirektor Kalle Kütt pakkus, et Livikole tõi nii suure edu odava viina kampaania Onistari vastu. “Praeguseks on Onistari ja Liviko hinnasõda läbi,” märkis Kütt, “aga vahepeal oli nende müük võrdsel tasemel. Suurima kohale käis kõva andmine.”

Liviko turundusdirektori Kalvi sõnul mingit hinnasõda pole olnud. “See oli tavaline konkurents ja on siiamaani,” väitis Kalvi. Tema sõnul hindab Liviko nii suurt turuosa kui ka kasumitootlikkust. “Suure kasvu taga pole odav viin, vaid Viru Valge.” Konkurendid ennustavad lähiajal Liviko positsiooni nõrgenemist või kasvu pidurdumist.