10.04.2012, 15:21
Lugeja küsib: millised on minu õigused lennates?
FOTO:
Delfi Majandus kirjutas täna probleemidest lennundusega, mis tarbijaid enim kaebama on ajanud. Delfi Majanduse lugeja tahtis teada, millised on tema õigused kaebust esitada ja kuhu see esitada tuleks. Vastas tarbijakaitseameti esindaja Siiri Erala.
Kui lend jäi ära ning selle kompenseerimiseks anti pilet uuele lennule ning toidutalong, kas siis on veel olemas õigus ka rahalist kompensatsiooni küsida?
Jah, reisijal on õigus hüvitisele, kui lennu tühistamise põhjuseks ei olnud erakorralised asjaolud.
Kellelt kompensatsiooni tuleks küsida, kas algse pileti müünud reisibüroolt või lennufirmalt?
Lennufirma poole.
Kui kaua on õigus kompensatsiooni küsida? St kas see õigus mingi aja jooksul vananeb, nt kas eelmise aasta juhtumi eest saab küsida?
Seda tuleb kontrollida lennufirma üldtingimustest. Määrus sellist ajalist piirangut ei sea.