"Paar aastat tagasi jäi ära lend Düsseldorf - Riia. Selle asemel pakuti lendu Tallinnasse läbi Kopenhaageni. Seal aga ei õnnestunud Tallinna lennule siiski jõuda. Kõigile anti kohad 4-tärnises hotellis."

***

"Eelmisel aastal lükati Amsterdamis Tallinna lend mitu tundi edasi, vist 4 tundi isegi. Kompensatsiooniks pakuti 2-eurost toidutalongi, mille eest ei saanud isegi tassikest kohvi osta. Mõnitamine!"

***

"Estonian Air käitus tuhakriisi ajal kenasti - toidutalong, kuni selgus, et lend jääb siiski ära ja siis maksti ka raha kiiresti tagasi.

AirBaltic aga eelmisel nädalal - lendu lükati mitu korda edasi, ei mingit toitu-jooki. Kui kohale jõudsime, ei jõudnud enam jätkulennule, ka ei olnud kedagi kusagil infot jagamas.

Otsi ja vaata ise mööda lennujaama, kust ja kelle käest infot saad. Nüüd ootan vastust jätkulennu piletiraha tagastuse osas - no aega ju on selle väikese asjaga."

***

"Õnneks pole Eestist lennates sellisesse olukorda sattunud, kuid paaril korral soomlaste kaudu puhkusereisil küll ja seda mõlemal korral streigi tõttu.

Olukord lahendati suurepäraselt, ilma reisijaid solgutamata. Tuli lihtsalt hotelli teade, et selline olukord, elage samadel tingimustel samas hotellis edasi, kuni teatatakse tagasilennust. Esimesel korral saime kaks tasuta lisapäeva, teisel ühe.

Mõlemad juhtumid leidsid aset Tais. Ja uskuge, lisapäevadest teada saamine tõstis reisijate seas rõõmukisa taevani!"

***

"2010. aasta sügisel käisin Madriidis. Tagasi tulles hilines lend mitu tundi, kuna lennuväljal oli udu. Reis nägi ette vahemaandumise Kopenhaagenis, kus Tallinna lennukile ei jõudnud.

Seal organiseeriti toidutalongid inimestele - ei mäleta, mis summas, aga selle eest sai salati, magustoidu ja joogi. Sai ka uued piletid läbi Riia lennujaama Tallinnasse, juurde ei pidanud maksma."