“Šašlõki ja grillliha müügikasv näitab, et tarbija hinnatundlikkus on vähenenud,” sõnas Maag Lihatööstuse juhatuse esimees Olle Horm.

„Jaaninädalal kasvas Maag Lihatööstuse käive võrreldes eelmise aasta sama ajaga 18,5%, millest suurimad tõusjad olid 67%ga grillvorstid. Üllatas ka keeduvorstide müügi kasv, mis oli 56%. Rannarootsi šašlõkkide käive suurenes 36%, toorvorstidel 5% ja grill-lihadel 12%.“

Olle Hormi sõnul parandas müügitulemusi kindlasti Rannarootsi tootevaliku laienemine ning uue kujundusega pakendite kasutuselevõtt.

Rannarootsi kaubamärki kandvad tooted on esteetilised ning kvaliteetsete maitseomadustega – tarbija teeb esimese ostu silmadega.” märkis Olle Horm.

“Seepärast on meile usaldusväärse ja tunnustatud kaubamärgi väljakujunemine väga tähtis.”

ASi Maag Lihatööstus müügi- ja turundusdirektor Meelis Laande sõnul hakkavad Rannarootsi klientidel tekkima oma kindlad lemmikud. „Näiteks moodustas kogu grillvorstide käibest 26% selle aasta uudistoode Rannarootsi Kuldne Grillvorst,” rääkis Meelis Laande.

“Rannarootsi lihavalmististe tooterühmas oli suurima käibega Laste Toorvorstike Lambasooles, milles ei ole kunstlikke e-aineid.”

“Teisel kohal oli oma headuses tuntud Gruusia šašlõkk, mis alles hiljuti tuli ühe grilltoodete testi võitjaks,” selgitas Meelis Laande.

“Kolmanda müügikäibe saavutas Toorvorstike Sinihallitusjuustuga Lambasooles, mis on selle aasta uudistoode. Antud juhul on tegu meie puhul ühe vähese tootega, mis tihti poelettidelt otsa lõppeb. Meie üks eesmärke on parema turuosa hõlmamine grillvorstide turul – praegust statistikat vaadates tundub, et hakkame oma eesmärki saavutama.“