Leping sõlmiti Ofeliale turundust tegeva ettevõttega Altia Eesti. Lepingu järgi esineb näitleja Marko Matvere kahe aasta vältel Saaremaa Vodka tele-, raadio- ja trükireklaamis, samuti Saaremaa Vodka tutvustusüritustel. Altia Eesti ASil on eelisõigus sõlmida leping ka järgmiseks perioodiks.

Lepingutasu osapooled ei avalikusta. Samas on kaheaastane leping Matvere sõnul umbes kolm korda suurem kui ühekordne kommertsprojekt. Asjaga seotud tunnustatud spetsialistide hinnangul on Matvere kommertsprojektide suurusjärk vähemalt 50 000 krooni. Kui aga arvestada, et Matvere on kaks aastat seotud ühe firmaga ja et tegemist on ikkagi kange alkoholiga, siis jääb lepingu tasu jääb kindlasti paarisaja tuhande krooni piirile.

Matvere tunnistas, et selget töömahtu lepingus kirjas pole ja ta ei tea, millised töökohustused ja millises mahus teda kahe aasta jooksul võiks ees oodata.

Paljuski mõjutab Matvere töökohustusi lähiajal muutuv reklaamiseadus, kus võidakse alkoholireklaam täielikult ära keelata.

Kuigi esimesed teleklipid on valmis, tuleb alkoholireklaami keelustamise korral panna rõhku rohkem promotsioonile. Millistes ja kui paljudes sellistes kampaaniates peab Matvere osalema, ei tea täna veel ka tellija ise. “Arvatavasti pean esinema Ofelia üritustel, aga selget nägemust ei ole,” ütles Matvere.

“Kuigi tundub, et olen nagu ostnud põrsast kotis, ma siiski ei muretse. Olen Ofeliaga enne koostööd teinud ja ei usu, et nad võiks mind pahatahtlikult ära kasutada,” kommenteeris Matvere.

“Lepingu ainsaks piiranguks on see, et ma ei tohi kahe aasta jooksul reklaamida konkureeriva ettevõtte toodangut,” lisas Matvere.

Samuti ei muretse Matvere selle pärast, et tema nime hakatakse seostama viinaga. “Kuna mind on seostatud nii Maahärraga kui ka Eurovisiooniga, siis ei häiri mind ka see, kui rahvas mind viinahärraks peaks. Las ma siis olla nüüd viinahärra,” ütles Matvere.

Reklaamiagentuuride liidu presidendi Rein Iida sõnul on julge, kuid mõistlik tegu sõlmida nii pikaajaline leping tuntud näitlejaga. “Loodan, et nad suudavad samas piiri pidada reklaamiseadusest kinnipidamisega ja ei kipu varjatud reklaamivaldkonda kalduma,” lisas Iida.

Saaremaa Vodka uus reklaamikampaania algab televisioonis selle nädala jooksul ja kestab kuu aega. Kokku on toodetud viis 30sekundilist reklaamfilmi, mida näidatakse alates kolmapäevast. Klipid on rahulikud ja viinateemast kauged. Et vaatajaskonnal püsiks võimalikult suur huvi, näidatakse erinevaid klippe vaheldumisi.

TV-kampaaniat saadavad raadio- ja trükireklaam ning muud esitlused.

Altia Eesti ASi tegevdirektori Outi Sivéni sõnul on tegemist kahepoolse koostöölepinguga, kus kõik plaanid arutatakse koos läbi. “Oleme laua taga võrdsed ja mitte keegi ei tee teineteisele liiga,” kinnitas Sivéni.