„Kui harjumuspärastes kauplemiskohtades ületab juurdehindlus sageli 150 protsenti, siis internetipoodides on see maksimaalselt 20 kuni 30 protsenti” ütles Membershop.ee netikaubanduse Baltimaade keskuse juhataja Marijus Radavičius.

Radavičiusi sõnul valib nüüdisajal klient üha rohkem kaupa interneti kaudu.

Kergetööstuse ettevõtete assotsiatsioon uuris ja leidis, et juurdehindlus igapäevarõivastele Eesti kauplustes on kolme- kuni kuueteistkordne. Samas ei taga isegi kõrge hind garantiid, et rõivas on kvaliteetne.
Radavičiusi sõnul tunnistas möödunudaastasel küsitlustel umbes viiendik vastanutest, et soetavad kaupu internetist.

Küsitluses osalenuist 15,2 protsenti ostab internetist seda, mida Eestis ei ole, aga ka rõivaid, tehnikakaupu ja muid tooteid. 12,4 protsenti ostab internetist ainult tehnikat, 7,3 protsenti ainult rõivaid.