Kauppalehti kirjutas sel nädalal, et autode testimisega tegeleva Saksamaa firma Dekra andmeil jääb elektriautode läbisõit ühe laadimisega juba viiekraadise külmaga poole lühemaks. Nissan Nordic Europe Eesti turundusjuht Henri Daum ütles ERR-i uudisteportaalile, et akude mahtuvus -5 kraadi juures oluliselt ei vähene, küll aga väheneb läbisõit enamjaolt soojendusele kuluva energia tõttu, vahendas ERR.

"Läbisõitu saab maksimaalsele lähemal hoida, kui kasutada enne sõidu alustamist eelsoojendust, mida saab lisaks autos programmeerimisele juhtida ka läbi nutitelefoni või arvuti. Kõik Eestisse müügile saabuvad Nissan LEAF-id on varustatud eesmiste ja tagumiste istmesoojendustega ning roolisoojendusega, mis tekitavad autoga sõites sooja tunde, ilma et peaks auto salongi nii soojaks kütma," selgitas Daum.