Aprillis tõi Atria Eesti turule kaks nõukaaegse retsepti järgi tehtud nostalgiatoodet - Doktorivorsti ja Juustuvorsti. Atria Eesti ASi juhatuse esimees Olle Horm sõnul osutusid need nii populaarseks, et igas kuus müüakse neid üle 25 tonni.

“Eesti tarbija nõuab puhast ja ehedat maitset, äratundmisrõõmu ning pidevat üllatamist,” tõdes Horm. “Tahame jätkata väga õnnestunud tootesarja, mis kasutab nõukogudeaegseid hitt-retsepte. Usun, et selle sammuga saame oluliselt suurendada meie turuosa viinerite ja sardellide turul."

Hormi sõnul ei olegi vaja midagi täiesti uut välja mõelda, et edu saavutada. On ju kõik uus veidi unustatud vana.

"Mõnes mõttes on Eesti ühiskonnas juba mõnda aega n-ö tagasivaatamise aeg – retrotooted võtavad mitmetes valdkondades turgu. See ei ole põhjustatud mitte vanade aegade tagaigatsemisest, vaid soovist säilitada igast ajastust seda, mis seal head ja väärtuslikku oli," rääkis Horm ja lisas, et enam kui 25tonnine igakuine vorstimüük on saavutus, mis annab riskijulgust proovida ka viineri ja sardelliga.

Retro VK Doktori- ja Juustuvorsti müüdi esimese kuu ajaga koguni 40 tonni, mis on Atria Eesti ASi müügidirektor Meelis Laande sõnul keeduvorstide kohta märkimisväärne tulemus.
Laande kinnitas, et retrosarja viiner ja sardell on täpselt sellise maitsega, nagu nad olid toona.

"Eesti tarbija hindab oma toidulaual kõige enam puhtaid ja ehedaid maitseid, pipar ja sool on olnud eestlase lemmikmaitseained juba sellest ajast peale, mil neid laiemalt kasutama hakati," ütles Laande.

Mõlemat uut toodet iseloomustavad tema sõnul liharikkus ning naturaalsed ja lihtsad koostisained. Maitsestamiseks on kasutatud pipart, soola, suhkrut ning vürtse, tänu millele on Retroviineri ja –sardelli maitse iseloomulikult puhas.