“Mahetooteid ostavad just noored lastega pered, kes hoolivad tervisest ja vaatavad, mida nad söövad,” märkis Vändra Leiva omanik ja juhataja Krista Assi. Vändra Leib sõlmis just lepingu Rimiga, nende tooteid võib juba leida Selveritest, Kaubamajast ja Stockmannist.

Räpina Paberivabrik ASi juhataja Meelis Mälberg tunnistas, et nn roheline paber on nišitoode. “Kuigi Selverist võib vahelduva eduga meie toodangut leida, mõtlevad kaubanduskettide ostujuhid vaid ühest asjast: hind, hind, hind. Me ei suuda lihtsalt Hiina ja Poola odava toodanguga konkureerida,” selgitas ta. Siiski on Mälberg optimist: “Eesti tarbija on rahakam ning juba küsitakse nn rohelisi asju.”

A-Selveri ostu- ja turundusdirektori Iivi Saare sõnul peavad nad eelkõige mõtlema tavatarbijale, kuid kui mahekaupade nõudlus suureneb, on nad valmis sellele vastu tulema.