„Kärdlasse jõudes oli mu suureks üllatuseks minu kotile kile ümber tõmmatud ning esmapilgul mõtlesin, et kile oli pandud koti kaitseks vihma eest,“ ütles lennureisija Delfi Majandusele.

Koju jõudes hakkas mees kilet ümber koti eemaldama ning selgus tõsiasi, et reisija pagas oli kilesse mässitud märksa kehvemal põhjusel.

„Pagasis olnud veinipudel oli täiesti puruks loobitud ning pagasi sisu rikutud,“ oli reisija nördinud.

Mehe sõnul ei ole see esimene kord, kui tema pagasit on vääralt koheldud.

„Helistades koheselt Tallinna Lennujaama öeldi mulle, et see on minu enda probleem. Kuid ma arvan, et vaid korra maha kukkudes ei puruneks pudel nii väikesteks kildudeks,“ arvas reisija.

Mehe palvele näha videolindistust pagasi teekonnast keelduti, ka ei olnud lennufirma mehe sõnul nõus pakkuma talle kompensatsiooni rikutud esemete eest. Lennufirma saatis mehele vaid kirja, kus manitses tulevikus kergeltpurunevaid esemeid kotti panemast.

„Päris nii ikka asjad ei käi, et mina maksan pileti eest ja hoolitsen enda asjade eest ning siis tuleb keegi, kes ei viitsi oma tööd korralikult teha ja kohtleb reisija pagasit nii inetult,“ ütles reisija.

Lennufirma Aviesi esindaja Toomas Sosnitski ei soovinud Delfi korduvatele päringutele vastata vaid ütles, et ei kommenteeri vahejuhtumit.

Lugeja, anna teada, kas sinu pagasi on saanud sarnase kohtlemise osaliseks?

Vaata pilte kõnealuse koti sisust: