Kogu grupi tulemus kahanes kohalikes vääringutes aastaga kaks protsenti, 58,5 miljardi Rootsi kroonini. Rootsi kroonides vähenes käive isegi neli protsenti.

Ka Lätis on müügikasvuga kehvad lood. Seal näitas müük kolmeprotsendist edenemist ja ulatus 99 miljoni Rootsi kroonini. Hoopis teist masti oli Leedu kasvunumber. Leedus kasvas müük üheksa protsenti, 96 miljoni Rootsi kroonini.

Suurtest turgudest kukkus Saksamaal müük üheksa protsenti, kuid USAs jäi aasta varasemale tasemele. Prantsusmaal vähenes käive kuus protsenti, Suurbritannias viis protsenti, Itaalias kuus protsenti, kuid koduturul Rootsis jäi mullusele tasemele.

H&M neljanda kvartali kasum vähenes aastaga 32,5 protsenti. Ettevõte põhjendas tulemust nõrga müügiga füüsilistes poodides, mis viis suuremate allahindlusteni ning suuremate kuludeni.