Lõviosa Versobankile esitatud süüdistusi puudutab aega, kui ametis polnud veel praegune juhatus. Pank oli tuntud selle poolest, et suure osa tema klientidest moodustasid Euroopa Liidu mitteresidendid, keda seostatakse suurema riskiga. Kuigi pank hakkas nende osakaalu vähendama, ei suudetud ikka täita rahapesuvastase võitluse nõudeid. Veel mullu septembris avastati samu või samasuguseid probleeme. Finantsinspektsioon võis kaotada usalduse panga vastu ja mitte uskuda, et lisaaja andmine midagi muudab.

Inspektsioon tegi Versobankis kolm kontrolli (13. aprill – 12. juuni 2015, 13. september – 11. november 2016, 4. september – 22. september 2017), peale selle veel 5. septembrist 14. novembrini 2016 kontrolli Versobanki Läti esinduses. Kontrolli tulemustest järeldati, et panga klienditeenindus ehk rahapesuvastase võitluse esimene liin ei täitnud põhimõtet „tunne oma klienti” ei kliendisuhet luues ega ka hiljem, kui panga kaudu liikusid suured rahasummad. Pank võttis klientide esitatud andmed vastu ega esitanud kunagi küsimusi, isegi kui klientide tegevus ei vastanud algul väidetule. Ka ei suudetud tuvastada klientide omavahelist seost.