Kuhu pöörduda, kui lohaka töömehe tõttu jäetakse poldid korralikult kinnitamata ja mille tulemusena võib liikluses tekkida eluohtlik olukord? Selliseid juhtumeid on minu tutvusringkonnas olnud paar korda. Õnneks on kõik lõppenud hästi ja autoomanikud on ise vea likvideerinud, kusagil seda fikseerimata. Milline oleks õige käitumine asja lahendamisel?

Rattamutrite kinnitust peab kontrollima peale 50 km läbimist. Töökojas tuleb rattamutrid kindlasti momentvõtmega ja õige jõuga kinni pingutada. Probleemide puhul tuleb kindlasti töökotta tagasi pöörduda, kus tuleks esitada pretensioon ja probleem lahendada, sest rehvitöökodadele ongi kõige tähtsam, et rattad ikka auto küljes kinni püsiks.

Soovitan rehve paigaldada sellistes töökodades, kes on aastaläbi olemas, mitte ei paki oma asju pärast hooaega kokku, sest see annab võimaluse oma murega ka kuhugi pöörduda.

Täispika intervjuu Igor Labunskiga avaldame nädalavahetusel.