"Jaekett korraldab kampaaniaid selleks, et ergutada tarbijate ostuhuvi ning võita juurde uusi kliente. Tudishi ajal müüme spetsiaalselt selleks kampaaniaks toodetud kaupu nagu näiteks Tudish Piip pelmeenid, frikadellid, juust ja muu selline. Suurem osa kampaaniatoodetest on siiski igapäevaselt sortimendis olevad toidu- ja tööstuskaubad, millel on sel perioodil soodsam hind," sõnas Bats.

Spetsiaalsed sooduskampaaniad on Rimi strateegia üks osa ning seetõttu korraldatakse neid algusaastatest saadik, sõnas Rimi kommunikatsioonispetsialist.

"Küll aga on aja jooksul vahetunud kampaaniate nimed. Näiteks, Mammutipäevadest sai Tudish Piip, Kriminaalsetest Hindadest Metsikult Soodsad Hinnad. Põhjuseks see, et üks kampaania elab oma aja ära või kaotab muutuvas ajas oma sõnumi aktuaalsuse. Enimmüüdud kaubad Tudishi ajal on igapäevased toidu- ning tarbekaubad: WC paber, mähkmed, liha, kala, õli, koeratoit, kohvi, samuti ülalnimetatudspetsiaalsed Tudish Piip tooted. Väga populaarsed on ka Tudishi ajal müüdavad Estraveli spaa- ja reisipaketid," sõnas Bats.

Batsi sõnul olid populaarseimad tooted viimases Tudish Piip  kampaanis lõhe, WC paber ja Saaremaa või. "Kampaaniatoodete osakaal ostukorvist Tudishi ajal oli ligi 30 protsenti," sõnas kommunikatsioonispetsialist.

"Näeme täna selgelt, et tarbija ostleb väga mõistlikult. Rimi näitel võib öelda, et impulssostude osakaal on võrreldes buumiajaga langenud ehk siis enamasti lähevad kaubaks ikkagi vaid need tooted ilma milleta ei saa kuidagi hakkama. Rimi kampaania mõte ei ole survestada inimesi ostma mittevajalikke kaupu. Soovime pakkuda igapäevaselt vajalikku toidu- ja tööstuskaupa soodsama hinnaga," lisas Bats.

Rimi kampaaniad on üldjuhul väga hästi vastu võetud, selgitas Bats edasi ning lisas, et Nielseni ja Emori uuringute järgi on Rimi kampaaniate tuntus oluliselt kasvanud. 

"Sooduskampaaniate eesmärk ei ole kliendi lojaalsust kasvatada, seda rolli mängivad lojaalsuskampaaniad. Käesoleval aastal on meie prioriteet Rimi kliendikaart, mille abil loodame klientide lojaalsust kasvatada. Sooduskampaaniad toovad pigem juurde uusi kliente, kes hea hinnaga kauba järgi just meie kauplusesse tulevad. Seejuures on muidugi tore, kui neist saavad hiljem ka Rimi püsikliendid!" kinnitas Bats.