"Laagri Rimi avamine oli klientide suhtes igati lugupidav. Mõistlikud, aga samas arvestatavad hinnasoodustused avamispäeval ja -nädalal on meie viis tervitada sõbralikult uut klientuuri ning ühteaegu on selline lähenemine klientide poolt väga oodatud," ütles Rimi Eesti Foodi kommunikatsioonispetsialist Katrin Bats Delfile.

"Avamispäev kulges positiivselt rahvarohkelt ning samal ajal meeleolukalt sõbralikult ja tsiviliseeritult. Siinkohal tahan rõhutada, et uue kaupluse avapäeva kliendiarv oli sama, mis mõnel teisel kauplusel tavapäeval," lisas ta.

Eelmisel teisipäeval ütles Rimi jaekaubanduskonverentsil esinenud Viru Keskuse juhatuse liige Ants Vasar, et kaupmehel pole mõistlik kasutada kampaaniate tarvis inimmasside kokkuajamiseks paanikamajanduse võtteid.
“Vaesus pole häbiasi, kas me peame seda tõesti ära kasutama?”

“Imestan, mis moel ja kui lihtsalt muutub tarbija kindlustunne genereeritud tarbimishulluse ning majanduses ja meedias kajastatava abil,” lausus Vasar.

Toiduliidu juht Sirje Potisepp ütles, et tarbija on täna hinnatundlik ja ebakindel ning seetõttu peaks kampaaniaid ja sooduspakkumisi tehes olema vastutustundlik.

Eile Laagris avatud uut Rimi hüpermarketit reklaamiti 44protsendise kohvi allahindluse ning 41 protsendi suuruse soodustusega tualettpaberile. Luxus kohvi maksis avamispäeval seega 2.99 eurot ning 48 rulli tualettpaberit Velvet 8.29 eurot. Tualettpaberile kehtib soodushind 13. detsembrini.