Kolm rõivatootjat Baltika, Klementi ja Sangar on tänavu oma 2002.–2003. a sügis-talve kollektsioone tutvustades läinud kõik pisut eri teed. Esitluse eesmärgipüstituse määrab rõivatootja müügistrateegia.

Baltika otsustas praktilistel kaalutlustel korraldada müügikeskse tooteesitluse koostööpartneritele. Laiema avalikkuse ette tullakse alles sügisel, kuid siis juba täiesti uue kaubamärgiga.

“Tutvustasime oma kollektsiooni neile, kes peaksid seda kõige paremini tundma: koostööpartneritele ja oma poodide töötajatele,” rääkis Baltika turundusjuht Maarika Liivamägi.

Sangari teisipäeval toimunud esitlus oli sarnaselt Baltikaga mõeldud rohkem edasimüüjatele ja oma kaupluste töötajatele. Sangar müüb praegu kaks kolmandikku toodangust oma kauplustes, tulevikus aga veelgi enam, sest kavas on investeerida oma müügikohtadesse ka naaberriikides.