"Uus lojaalsusprogramm on kasutusel olnud vähem kui kuu aega, seega on hetkel veel vara järeldusi teha. Küll võib öelda, et kohe esimesel nädalal kasvas partnerkaartide ostmine mitu korda ning LHV-ga koostöös tehtud partnerkrediitkaarti on väljastatud juba üle tuhande," ütles Selveri avalike suhete juht Annika Vilu Delfile.

"Samuti on hakatud partnerkaarti sagedamini ostudel kasutama, sest inimesed näevad selles suuremat kasu."

Uus lojaalsusprogramm sai Vilu sõnul inspiratsiooni erinevatest hästitöötavatest lojaalsusprogrammidest Euroopas, mitte seega Rimist, kes samuti ühe protsendi ostusummalt kliendile tagasi annab.

"Peamisteks eeskujudeks on olnud Nectari kaart, mis ühendab palju erinevaid ettevõtteid Inglismaal ning Tesco kliendikaart," sõnas Vilu.

"Ühtegi Eesti eeskuju meil seejuures pole, sest hetkel on tegu ainsa punkte koguva lojaalsusprogrammiga, mis ühendab erinevaid kauplusi ja teenusepakkujaid, lisaks on meil plaanis tulevikus seda ringi veelgi laiendada."

Alates 10. maist saab partnerkaardiga Tallinna Kaubamaja kontserni kauplustes oste tehes kaardikontole koguda iga kulutatud euro pealt ühe eurosendi väärtuses boonuspunkti, millega saab tasuda kõikides kontserni kauplustes.