Tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski ütles Delfile, et kuigi jook sisaldas pudelil märgitud vitamiine ja teisi ühendeid, ei olnud tegemist mahla, vaid mahlajoogiga.

Amet on teinud joogi müüki korraldavale ettevõttele NC Eurotax Anstalt OÜ ettekirjutuse tegevuse peatamiseks. Ettevõte on ettekirjutuse vaidlustanud.

"Kuna kogu protsess ja menetlused on veel pooleli, siis ei ole me valmis praegu rohkem infot välja andma," sõnas Turetski.

MonaVie` müüki on võrreldud püramiidskeemiga, mis on laostanud paljusid rikastuda lootnud inimesi.

Ühes internetireklaamis tutvustatakse "mahla" omadusi, mis tulenevad açai-marjas sisalduvast suurest antioksüdantide arvust: pidurdab vananemisprotsessi – nooruse allikas; tõhus ja loomulik kaalualandaja ilma kõrvalmõjudeta; võitleb stressirohke elustiili ja pingeliste olukordadega; parandab nägemist; turgutab seedetrakti, vaigistab “rahutused“ soolestikus; teeb juuksed läikivaks ning naha ilusaks ja vistrikuvabaks, küüned tugevaks; alandab kolesteroolitaset; aitab unetuse vastu; „Vihmametsade Viagra” – ergutab seksuaalelu jne, jne. Pudel (750ml) seda imejooki maksab 19 eurot.