Dannebergi sõnul muutub üha olulisemaks see, et tarbija saaks poes käies elamuse osaliseks.

Ta selgitas, et kuna poodides on sarnane kaubavalik ning me valime samasuguste kaupade hulgast, peab oskama teistest eristuda. Kui kauplused soovivad, et tarbija ostaks just nende kaupa, peab ostmise tegema mugavaks ning muutma selle meeldejäävaks.

“Meile kõigile meeldib mängida. Poeskäimine peab muutuma mängulisemaks,” lisas Danneberg.

Lisaväärtuste pakkumisel peavad kauplused arvestama inimeste elustiili muutustega. “Kaubanduskeskus ei saa tänapäeval olla ainult koht, kus saab kaupa osta. Keskus peab tarbijale andma lisaväärtust,” selgitas Danneberg.

“On kaks võimalust - pakkuda madalaid hindu või lisaväärtust. Eelkõige soovib tarbija madalaid hindu. Kui seda pakkuda ei ole võimalik, peab mõtlema, kuidas seda lisaväärtustega kompenseerida,” lisas ta.

Läbiva joonena jaekaubanduse tulevikus näeb Danneberg digitaalajastu võimaluste ulatuslikumat kasutamist.

“Tehnoloogial on võimaldaja roll, kuid see on veel alakasutatud,” rääkis Danneberg ja selgitas, et digiajastu tööriistadega on võimalik kliendile üha personaalsemalt läheneda. Tema hinnangul on oluline pakkuda inimestele valikuid.

“Andke võimalus tarbijal infoga mängida,” sõnas mees. Danneberg lisas, et mida rohkem on tarbijal infot, seda targem ta on ning seda kasulikumat teavet annab see kaupmehele.

“Jaekaubandus peab pakkuma tarbijale võimalust jõuda otsingumootorist valikumootorini,” ütles Danneberg.