Stockmann: Hulludel Päevadel ei müüda vanu laojääke ega seismajäänud kaupa

 (30)
Stockmann: Hulludel Päevadel ei müüda vanu laojääke ega seismajäänud kaupa
Foto: Andres Putting

Stockmanni kaubamaja turundusjuht Erica Järv ütles Delfi Majandusele, et töö järgmiste Hullude Päevade kaubavalikuga algab juba siis, kui eelmised Hullud Päevad pole veel lõppenudki ning et kaubamaja kampaaniatel müüdavad tooted pole kellegi vanad laojäägid ega allahinnatud ja seismajäänud kaup.

"Saime tõesti täna hoo sisse ja alustasime oma traditsiooniliste Hullude Päevade kampaaniaga. Loodetavasti mõistate, et oma müüginumbreid me ei avalikkusta," sõnas Järv.

"Kampaaniate korraldamine on Stockmanni kaubamajadele suur väljakutse ja töö järgmiste Hullude Päevade kaubavalikuga algab juba siis, kui eelmised Hullud Päevad pole veel lõppenudki. Loomulikult eeldab selline suur panustamine ka tasuvust ja kasumlikkust. Ettevalmistused ja reaalne kampaania läbiviimine nõuavad suuri jõupingutusi, sest meie eesmärgiks on pakkuda klientidele parimaid kaupu, parimate hindadega ja parima teenindusega," sõnas Stockmanni turundusjuht.

"Meil täna müüdav kaup on just nimelt Hulludeks Päevadeks spetsiaalselt ostetud kvaliteetsed kaubad. Tänu headele suhetele tarnijatega on võimalik klientideni tuua erilisi näidiseksemplare ja põnevaid, tavavalikust erinevaid kaupu. Samas müüme ka tavapäevadel saadavate brändide ja toodete mudeleid väga heade erihindadega. Rõhutan veelkord, tegu ei ole teisejärgulise kvaliteediga vaid tarnijatega saavutataud kokkulepete käigus pakutava erihinnaga," rääkis Järv.

Stockmanni kaubamajal on täna alanud kampaania 28 kord korraldada Tallinas Hulle Päevi, Soomes peeti sel aastal juba kampaania 50. juubelit.

"Kõige paremini minevat kaupa on raske nimetada. On pisitooteid, mis müüvad tuhendetes eksemplarides ja on kalleid tooteid, mis oma käibelt toovad rekordeid. Kumb on parem, kas 10 000 nätsupakki või 50 televiisorit, mis rahalises väärtuses teevad sama välja?" sõnas turundusjuht.
 
Kas sellised kampaaniad on vajalikud?

"Kui vaadata ja kuulata reaalseid, ostvaid kliente, mitte kibestunud netikommentaatoreid, siis on vastus lihtne. Kõik kliendid, kes on kampaania käigus ostnud kvaliteetse toote, mille ostmist ta on planeerinud, näiteks televiisor, fotoaparaat, jalanõud või midagi sellist ja seejuures säästnud kümneid, mõnikord ka sadu eurosid, on siiski võitnud. Ka see, kes igapäevaselt närib närimiskummi ja ostab seda 1 asemel 10 tükki ühe hinnaga on samuti ju soodsalt oma ostu sooritanud. Kedagi vägisi ju kauplusesse ei tirita ega suunita ostma. Me oleme rõõmsad ja õnnelikud, kui meie kampaaniat külastavad kõik vabatahtlikud inimesed ja leiavad endale midagi vajalikku ja meelepärast," kommenteeris Järv.

Kurvaks teeb turundusjuhi aga kaks asja - nimelt, et sageli ei ole tarnijal anda piisavalt suurt kogust kaupa ja osa kliente lahkub õigustatult pahaselt.

"Teine mure puudutab ilkujaid ja parastajaid netiportaalide kommentaariumites, kes halvustavad oma kaaskodanikke, kes Hulle Päevi ja teisi kampaaniaid külastavad. Ühest küljest võiks aru saada, et edukad kampaaniad ja suuremad müügid elavdavad riigi majandust. Kuid teisest küljest pole päris kindel, et needsamad virisejad pole paar tundi varem oma aega veetnud ja oste sooritanud just sellelsamal kirutud kampaanial samade "hullunud" inimeste seas. Ja kui nad ka pole kunagi oma jalga ühelegi kampaaniale tõstnud, siis pole teoreetiliselt ka õigust kritiseerida. Sooviks kõigile rohkem sallivust. Ootame Stockmanni nii kampaaniate ajal kui igal muul päeval oma häid kliente. Me teame, et nad on piisavalt targad ja teadlikud, et teha oma ise oma otsuseid ja valikud," sõnas Järv.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare