Uuringust selgub ka, et tarbijad, kes kraanivett joovad, hindavad selle kvaliteeti paremaks. Mittejoojad on vee kvaliteedi osas aga kriitilisemad, teatas Tallinna Vesi.

“Ühest küljest on tegu loogilise tulemusega, samas võib aga öelda, et kui tarbija on kord juba kraanivee kvaliteedis veendunud, jääb ta selle juurde ka edaspidi”, selgitas Tallinna Vee kommunikatsioonijuht Mariliis Topp.

Tallinna Vee 2011. aastal algatatud kampaania “Looduse terviseks – küsi kraanivett” on sel aastal leidnud uusi partnereid. Algatuse peamine eesmärk on tõsta elanikkonna teadlikkust sellest, et kraanivesi on sama puhas ja kvaliteetne kui pudelivesi ning julgustada tarbijaid restoranides kraanivett küsima. “Meie oleme kraanivett oma klientidele pakkunud juba ammu, seda nii keskkonnasäästlikkuse kaalutlusel kui ka lihtsalt klientide nõudmistele vastu tulemise soovist,” kommenteeris kampaaniaga liitumist restorani F-Hoone omanikeringi kuuluv Ville Jehe.