Tallinnast Türki puhkusele lendama pidanud kliendid aga said ostetud Türgi reisile ligi öö-päev hiljem, kaotades väärtuslikku puhkeaega.

Tarbijakaitseameti esindaja Hanna Turetski sõnul tuleb reisi hilinemisel pakkuda klientidele hoolitsust. „Kui tegemist on tõepoolest erakorraliste asjaoludega ehk siis lennukirikkega, siis paraku hüvitist õigus saada ei ole,“ nentis Turetski.

Samas lisas Turestki, et kui klient leiab, et tema eest ei ole piisavalt hoolitsetud tuleb pöörduda reisiettevõtja poole täiendava hüvitise nõudega.

Tarbijakaitse sõnul tuleb siis, kui lend hilineb üle kahe tunni, lennufirmal klientide eest hoolt kanda.

Ameti sõnul peab lennufirma pakkuma süüa-juua ja sidevõimalust - näiteks kahte tasuta telefonikõnet. „Olenevalt sellest, kui palju lend hilineb, on reisijal õigus ka lennupileti eest kas raha tagastamisele, kui otsustatakse reisist loobuda või tasuta majutusele, juhul, kui lend lükatakse järgmisele päevale,“ sõnas Turetski.

Aeg-ajalt on ameti sõnul nad saanud kaebuseid nii Novatours kui ka Tez Tours klientide poolt, kuid täpseid arve ei osanud Turetski välja tuua.