Pandipakendite tagastamisega seotud probleemidest ilmnes tõsiasi, et osa poodidest ei taha kinni pidada oma kohustustest, teatas tarbijakaitseamet.

Nimelt on kauplusel, kes müüb pandipakendis tooteid, kohustus tagada tarbijatele taara tagastamise võimalus. See tähendab, et kui poes või poe juures asuv taaraautomaat on suletud või rikkis, peab kauplus pandipakendite vastuvõtmise korraldama muul moel, näiteks infoletis.

Mobiilse internetiga seotud probleemid on olnud sagedased teistelgi aastaaegadel, kuid suvel ilmneb neid tihemini ilmselt seetõttu, et inimesed viibivad rohkem maapiirkondades, kus teenuse kvaliteet ei pruugi olla sama hea kui linnas.

Paljud tarbijad, kes kasutavad m-internetti, on seotud ka tähtajaliste lepingutega ning see teeb lepingu ülesütlemise või teenusepakkuja vahetamise keeruliseks. Seetõttu on oluline kasutada enne lepingu sõlmimist ära prooviaeg (tavaliselt 7 päeva) ning testida teenust seal, kus seda reaalselt kasutama hakatakse, näiteks kodus või suvilas. Pelgalt teenusepakkuja esinduses ühekordsest katsetamisest ei piisa.

Tarbijakaitseameti töö arvudes juunis 2012:

· telefoninõustamisi kokku 3938,

· vastuvõtte ametis ja maakonnaesindustes 189,

· kirjalikke järelpärimisi 576,

· kaebuseid 285,

· kontrolle 329,

· ettekirjutusi 10,

· märgukirju 111,

· trahve 37 (kogusummas 7516 eurot),

· tarbija kaebuste komisjoni otsuseid 26 (neist 12 tarbija kasuks).