Kümme meeskonda kaheksast riigist panid Panamera Dieseli proovile: eesmärk oli saavutada kõige väiksem kütusekulu algusest kuni lõpuni.

1. päev
22. juuli 2012 — Saabumine Istanbuli. Kõik osalejad jõudsid turvaliselt Istanbuli pühapäeval, 22. juulil ja nautisid paadireisi avaõhtusöögile Reinas, mis on Istanbuli üks peenemaid klubisid otse Bosporuse kaldal. Osalevad meeskonnad õppisid üksteist tundma ja pidasid elavaid arutelusid eelseisvate põnevate sõidupäevade teemal.

2. päev
23. juuli 2012 — Porsche sõidukogemus Istanbuli Parki ringrajal — muljetavaldav rallirada ja esimene sihtkoht Porsche kestvussõidu meeskondadele kolme juhendatud sektsioonina, millest võtsid osas 911 Carrera S, Boxster S ja Panamera Diesel ning millele järgnes 911 slaalomivõistlus. Porsche sõiduinstruktorid andsid nõuandeid sõidufüüsika teemadel ja aitasid leida ideaalset tasakaalu.

3. päev
24. juuli 2012 — Algab sõit metsikusse itta!
Istanbulist Varnasse. Meeskondadele anti täpsed juhtnöörid nende esimeseks etapiks Porsche pika kestvussõidu raames Panamera Dieseli sõidukitel. Iga meeskond hakkas kohe töötama välja oma strateegiat selleks, et saavutada väikseim kütusekulu. Kõik nautisid kena ja sujuvat sõitu Istanbulist Bulgaaria piirini ja kõik meeskonnad jõudsid Varnasse Bulgaarias suhteliselt hea ajaga, võttes arvese piiril tekkinud viivitusi.

4. päev
25. juuli 2012 — Varnast Bukaresti.
Tuhanded turistid Musta mere ääres ja täiesti pilvitu taevas. Nautides sõitu Porsche Panamera Dieseliga, suundusid meeskonnad päevalilleväljadega ääristatud teid mööda Bulgaariast Rumeeniasse. Pärast jõudmist Rumeenia pealinna, mida tuntakse ka Ida-Euroopa Väikese Pariisina, sõitsid kõik meeskonnad Bukaresti kõige kuulsama vaatamisväärsuse juurde, mida rumeenlased kutsuvad Rahvakojaks ja kus nüüd asub Rumeenia parlamendihoone, ja vaatasid aukartusega maailma suurimat hoonet, mis ehitati vastuolulise Ceauşescu režiimi ajal. Meeskonnad nautisid õhtut Artmarki kunstigaleriis, kus neile anti täpsed juhtnöörid järgmise sõidupäeva intensiivse programmi kohta.

5. päev
26. juuli 2012 — Bukarestist Sibiusse mööda Transfagarasani maanteed.
Pärast kolme ootusärevat päeva jõudis Porsche kvalifi katsioonisõit lõpuks ometi kuulsale Rumeenia mägiteele: Transfagarasani maanteele. Meeskonnad jõudsid kokkulepitud peatuskohta Curtea de Argeses, kus Panamera Dieseli meeskonnaautod vahetati Porsche 911 ja Boxsterite vastu. Mootorid käivitusid ja kolm konvoid võtsid suuna otse Karpaatidesse. Pärast mitme kilomeetri pikkust metsade varjus sõitmist puud taandusid ja konvoid jõudsid seikluse haripunkti, seistes üleval mäe otsas ja vaadates alla sellele, mis ootas neid ees teisel pool mäekuru. Allasõit oli pikitud põnevate pöörete ja käänakutega, samal ajal kui vilkad 911 ja Boxsteri mudelid võtsid sujuvalt kõiki nurki. Kuigi päev oli olnud väga intensiivne, teadsid kõik, et see üritus hakkab nüüd lõpule jõudma.

6. päev
27. juuli 2012 — Sibiust Budapesti.
Ees ootas pikk, 8-tunnine sõit ja kõik teadsid, et tuuri viimane etapp võib nende positsiooni võistluses kas päästa või hoopis halvendada. Kuna ees ootas peaaegu 700 kilomeetrit, kraapisid meeskonnad kokku oma loomingulisuse riismed ja asusid viimasele sõidule Panamera Dieseli meeskonnaautodel. Porsche kestvussõit jõudis lõpule Ungari pealinnas ja lõppkokkuvõttes osutus võitjaks kõige väiksema arvu trahvipunktidega meeskond nr 7 Ukrainast. See meeskond oli kogu sõidu vältel juhtivatel kohtadel ja kasutas tõesti kõikvõimalikke strateegiaid kütuse säästmiseks ja samas õigel ajal kohale jõudmiseks. Neile järgnesid meeskond nr 6 Ungarist ja meeskond nr 8 Poolast.