Üritusturundusega (ingl k event marketing) tegelevad firmasid pole Eestis palju. Enese avalikule reklaamimisele pole nad just suurt rõhku pööranud, samas pole kuulda kurtmist ka tööpuuduse üle, pigem vastupidi.

Lubavad teha kõik kliendi eesmärgi huvides ja võimalusi arvestades – alates koosolekutest ja vastuvõttudest kuni näiteks ettevõtte suvepäevadeni – kuid ainulaadselt ja meeldejäävalt, mõnikord olemasolevate raamide piires närvekõditavatesse äärmustesse laskudes.

Kiiresti kasvav valdkond

“Üritusturundus on kõige kiiremini kasvav valdkond ühes interneti ja otseturundusega,” tõdeb OÜ Royal Service mänedþer Paavo Pilv. Tema sõnul sai üritus kui turundusliik alguse kümme-viisteist aastat tagasi. Ja praegu on Eesti turg hakanud teadvustama ebatraditsiooniliste lahenduste ning erinevat stiili ürituste võimalusi.

“Üritusturundusega tegelevad rohkem- või vähemteadlikult kõik, kes midagi teevad,” leiab ASi Havera juhatuse esimees Sven Rannaväli. “Spetsialiseerunud firmasid on vähem.”

Rannavälja hinnangul on üle poole antud valdkonna tegemistest meelelahutusliku eesmärgiga, mis põimub kuskil teise, väiksema poolega – toodete ja teenuste propageerimisega.