Tallinna Kaubamaja Ilumaailma juhi Ave Ottessoni sõnul on sõbrapäev tõusnud müügiedult teisele kohale jõulude järel. “Eelmise aastaga võrreldes oli müük tunduvalt aktiivsem. Enim osteti südamekujulisi ja punaseid nipsasjakesi — mänguloomi, võtmehoidjaid, aga ka küünlaid, kommikarpe, pildiraame, raamatuid, lipse, ööpesu, sokke, susse jne,” ütles Ottesson.

“Valentinipäeval läks müük üle meie ootuse, ei osanud arvata, et läheb nii hästi,” rääkis OÜ Pagaripoisid juhatuse esimees Meelis Pärn. Tavapärasega võrreldes kasvas müük sõbrapäeval Pärna sõnul umbes 2,5 korda.

Tõusnud huvi Valentinipäeva suhtes täheldab ka Rikets lillepoodide keti juht Raivo Hermlin. “Iga aasta pööratakse sellele päevale üha rohkem tähelepanu,” rääkis ta. “Kordades on kasvanud lillede tellimine meie internetilehekülje kaudu, kus pakkusime sõbrapäevateemalisi kimpe.”

Radiolinja Eesti suhtekorraldusjuht Helena Lõhmus ütles, et kui helistamise mahud kasvasid 14. veebruaril vaid mõnevõrra, siis SMSe saadeti viis korda rohkem. Tele2 Eesti kliendid saatsid 14. veebruaril sõbrapäeval tavapärasest neli korda rohkem lühisõnumeid.