"Senimaani on vaikus. Olen neile saatnud kirju, üritanud helistada. Telefonile nad ei vasta, samuti kirjadele," lausus ta ahastades.

Kui minna firma kodulehele, siis võib leida hulgaliselt samateemalisi kaebusi ning seal saab ka firma esindajalt kenasti vastused.

"Lisaks annavad nad seal lubadusi, et panime teie paki posti sel ja sel kuupäeval - klient uurib seda Eesti Postist ning nende vastus on, et sellist pakki ei ole kunagi posti pandud," sõnas klient. "Olen kirjade järgi aru saanud, et teistkordsel pöördumisel ja tarbijakaitsega ähvardamisel on mõni klient oma paki ka lõpuks kätte saanud. Mina senimaani aga ootan ..."

Kõige jultunum ongi kliendi sõnul see, et ettevõttega ei saa ühendust mujal kui avalikult kaebuse postitamisel Facebooki.

Zizu tegevjuht Mihhail Solovjov väitis seevastu, et ettevõte on kõigile LED-lampide soetanutele saatnud e-maili.

"Seal oleme esitanud enda vabandused, et kaup hilineb, ning andsime orienteeruva tähtaja, millal kaup on Eestis - see oli jaanuari esimene nädal. Lisaks mainisime ka, et kui klient ei soovi oodata, siis andku meile sellest teada ja me tagastame raha ostetud kupongide eest," kinnitas ta.

Kõik postiga tellitud LED-lambid on tema sõnul edastatud Eesti Posti lattu ning peaksid kas nädalavahetusel või järgmise nädala alguses klientideni jõudma.

Tegevjuhi sõnul oli jõulude ajal kauba kättetoimetamisega probleeme mõlemal suuremal vautšeriportaalil. "Omalt poolt võtsime kasutusele lisatööjõudu, aga ka see ei päästnud meid 100protsendiliselt, kuna ka postiasutused ja kullerfirmad olid ülekoormatud," lausus ta.

"Pean vajalikuks veel kord vabandada viivituste pärast ja tahan rõhutada, et ka meie ise oleme enda pöördumistes soovitanud tagastada kuponge, kui inimene ei ole rahul uute tarnekuupäevadega," sõnas Solovjov.

"Mitte mingil juhul ei soovi me kedagi petta või tekitada ebausku - meie logistikaosakond töötab siiani 200protsendilise võimsusega ning statistika jaoks võin öelda, et jõulukuul oleme töödelnud üle 12 000 tellimuse."