Rimi Eesti juhi Kristel Metsa sõnul on tegu täiesti uue lähenemisega nii tehniliste lahenduste kui kliendikogemuse poolest.

„Valisime Noblessneri piirkonna, mis oma modernse ja innovaatilise hõnguga on ideaalne koht, kus katsetada uudset kauplust. Siin saame hea kogemuse, kuidas pakkuda ilma teenindajateta ostlemisvõimalust nii kohalikele kui turistidele ja suviste suursündmuste ajal suurele hulgale inimestele korraga. Iseteeninduse osakaal tõuseb Rimi kauplustes iga päevaga ja usume, et see trend kestab veel paar aastat. Noblessneri kauplus annab meile uusi teadmisi, kuidas parandada toidukaupade kättesaadavust klientidele neile sobival ajal ja kohas,“ rääkis Mets.

Uues iseteeninduskaupluses skaneerivad kliendid ise oma kaubad ning tasuvad kassas nende eest pangakaardiga, ilma et peaksid kohapeal töötajatega kokku puutuma. Ka kauplusse sisenemiseks on vajalik pangakaart. Kaupluse sortimendis on umbes 600 igapäevaeluks vajalikku toodet.

Rimi Expressi poes töötajaid pole.

Osta saab pakendatud puu- ja köögivilju, valmistoitu, snäkke, jooke, toiduvalmistamiseks vajalikke aineid ning hügieeni- ja esmatarbekaupu. Sortimendis ei ole ühtegi toodet, mida klient peaks ise kaaluma. Lisaks ei saa sellest kauplusest osta alkoholi- ja tubakatooteid, sest nende ostmisel on poel kohustus kontrollida ostja vanust.

„Jälgime pidevalt klientide ostukäitumist ja kuulame nende tagasisidet. Vajadusel oleme valmis tootevalikut klientide ootuste järgi kohandama,“ sõnas Mets. „Kuigi alguses on kauplus avatud kell 8–22, tahame liikuda selles suunas, et pakkuda võimalust teha oste 24/7. Selle otsuse tegemine sõltub inimeste tagasisidest.“

32 ruutmeetri suurune energiatõhus ja keskkonnahoidlik puidust kauplusehoone loodi koostöös kohaliku ettevõttega Greentec Houses OÜ. „Usaldame oma kliente ja oleme kindlad, et teenindajateta kaupluse kontseptsioon saab olema edukas. Täname kõiki, kes on andnud panuse selle pilootprojekti elluviimisse, ning ootame põnevusega klientide esmamuljeid ja tagasisidet,“ lisas Mets.