DelfinGroupi juhatuse esimehe Didzis Ādmīdiņši sõnul aitas paindlike ja kaasaegsete lahenduste juurutamine aasta esimeses kvartalis tuua kaasa stabiilsed kasvunumbrid. „Esimese kvartali tulemused näitavad suurt nõudlust meie teenuste järele. Ettevõtte jaoks oluliseks areguvaldkonnaks on kujunenud ringmajanduse toodete jaemüük, milles oleme viimastel aastatel tugevdanud oma juhtpositsiooni, edendades kasutatud kaupade ringlust. Silmast silma tehinguid saab täna teha juba enam kui 90 Banknote filiaalis Lätis ja Leedus,“ selgitas Ādmīdiņš.

Ettevõtte kulumieelne kasum ehk EBITDA tõusis 5 miljoni euroni, mida on 2023. aasta esimese kvartaliga võrreldes 28% rohkem. EBITDA osakaal käibes langes ühe protsendipunkti võrra 36% peale. Puhaskasum jäi vaatamata kasvanud käibele mulluse võrdluskvartali tasemele ehk 1,6 miljoni euro peale. Sellega langes puhaskasumi marginaal aasta varasema 16% pealt 12% peale.

Kasutatud ja uute kaupade müük ulatus esimeses kvartalis 3,6 miljoni euroni, kasvades 9% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Samal ajal maksti aasta esimese kolme kuuga välja laene 25 miljoni euro väärtuses, mis on 4% rohkem kui möödunud aasta esimese kolme kuuga. DelfinGroupi netolaenuportfell on aasta algusest kasvanud 7%, ulatudes 95,6 miljoni euroni.

„Ringjaekaubanduse arendamise kõrval jätkab ettevõte investeerimist lahendustesse, mis muudavad finantsteenused inimestele mugavaks ja kättesaadavaks. Krediidiliiniga virtuaalkaart ja kasutajasõbralik mobiilirakendus on mõned näited sellest, kuidas DelfinGroup kasutab uusimaid tehnoloogiaid, et pakkuda klientidele mugavat ja kaasaegset ligipääsu finantsteenustele. Lisaks alustasime aasta esimeses kvartalis Läti klientidele digitaalse pandimaja-teenuse pakkumist, mis võimaldab kogu protsessi läbi viia distantsilt. Oleme esimesed Balti riikides, kes sellist teenust pakuvad,“ selgitas Ādmīdiņš.