Ülikooli nõukogu otsustas 18. juunil ülikooli raamatupoe müümiseks jätkata läbirääkimisi Krisostomuse raamatukauplusega. Müügi tingimusena sätestas nõukogu ülikooli raamatupoe kaubamärgi ja praeguse asukoha säilimise.

Ülikooli kantsleri Andres Liinati sõnul on Tartu ülikooli raamatupoe peamine eesmärk tagada õppe- ja teadustööks vajaliku kirjanduse kättesaadavus soodsatel tingimustel, kuid praeguses olukorras ei suuda raamatupood suurte kauplusekettidega võistelda. „Hubased väikesed raamatupoed on tänapäeval üha harvemad, kuid usun, et koostöös Krisostomusega suudame tõestada, et see on võimalik.”

Krisostomuse müügijuht Martin Laiapea ütles Eesti Päevalehele, et Krisostomus on eelkõige internetipood ja letimüügi väljund puudub, sest olemasolev pood Tartu kesklinnas on pigem kontor. „Seega TÜ raamatupood annab meile võimaluse tegeleda ka letimüügiga ning suurendada erialase kirjanduse kohapealset valikut nii TÜ kui ka teiste teadusasutuste tarbeks üle Eesti,” ütles Laiapea ja kinnitas, et TÜ kaubamärki ei olegi plaanis muuta, kuna tegemist on tugeva ja väärika kaubamärgiga.