Business Insiderile andis intervjuu Adam Wescott, kelle töö on olla Youtube'i staaride manager. Just tema teab seda valdkonda maailmas kõige paremini.

Üks oluline muutus, mis on toimumas, on seotud sponsoreeritud sisuga. Vloggerid ja youtuberid saavad raha erinevate kaubamärkide tutvustamise eest. Oluline muutus on see, et kõige suuremad summad ei liigu enam mitte YouTube'is vaid Instagramis.

„Kas ma oleks teile kaheksa kuud tagasi öelnud, et me teeme nii palju reklaami Instagramis? Ei. See ei olnud siis prioriteet. Seda vaadati kõrvaltegevusena, et toetada YouTube'i kanalit."

On mitmeid põhjuseid, miks Instagram on YouTube'i reklaamikanalina üle võtnud. Peamine põhjus on see, et sul on suurem kontroll sisu üle. Üks pilt või lühike videoklipp on reklaamiostja silme läbi parem kui viieminutiline video, kus reklaamitaval tootel on vaid väike osa. Niisiis teenivad youtuberid Instagramis rohkem raha kui nad oma YouTube'i kanalil kokku ajavad.

Teine muutus on see, et üha enam toodetakse YouTube'i staaride osavõtul pooletunniseid situatsioonikomöödia sarju või dokumentaalfilmisugemetega toodangut. Neid müüakse YouTube'i enda kanalisse YouTube Red või võistlevatesse striimiteenuse pakkujatesse (näiteks Netflix) ning telekanalitesse nagu MTV. Loomulikult saadavad neid saateid reklaamid. See kõik näitab, et traditsiooniline reklaam on hinda tõusnud.

See toob aga kaasa teadmatuse. Kas see, kui palju on sul YouTube'is sisu tellijaid või Instagramis jälgijaid, võrdub sellega, kui palju vaadatakse sinu osalusel sarju? Seda on näha lähiajal, kas see mudel töötab.