Tänapäeva meediat süüdistatakse paljuski klikimeediaks olemises. Kohati on see tõsi ehkki ühegi tõelise ajakirjaniku süda ei peksa klikkide taktis. Meie soov on kajastada tõsiseid ning kohati ka elu muutvaid/parandavaid teemasid. Paraku klikib lugeja tihti Kalvi-Kalle (mitte solvuda - toim.) tegemistest rääkivale loole ja jätab tõsisemad lood lugemata. Tekib efekt, kus ajakirjandus kujundab end vaikselt loetu ehk klikitu järgi. Samas ei maksa karta - tõsine ajakirjandus ei kao kuskile. Seda on ehk keerulisem üles leida, kuid see on ja jääb. Ka Ärilehe vähem loetud lugude TOPis on vaid tõsised lood. Me ei süüdista lugejat, et ta seksi asemel maagaasi impordist ei loe. Kaugel sellest. Huvitav on aga vaadata, mis lugejat kõige vähem huvitab.

Kui artikkel ei kogu tuhandeid või kümneid tuhandeid lugejaid, siis võiks seda pidada läbikukkumiseks või heal juhul „täitematerjaliks", et lugude ilmumise vahele ei jääks liiga suurt auku. Samas tasub vaadata ka teisiti. Ideaalis võiks kõik lugejad endale ühest suurest portaalist midagi meelepärast lugeda leida. Nii leidub inimesi, kellele tootjahinnaindeks, tööstustoodangu maht ja Eurogrupp korda lähevad. Tootjahinnaindeksist on Eestis huvitatud täpselt 130 inimest (ehkki osa võis loole klikkida ka kahest või enamast seadmest), aga kaks selle teemalist lugu on saanud võrdselt vaatajaid.

17. 154 vaatamist - Eurogrupp saab uue juhi

9.-10. 130 vaatamist - Tootjahinnaindeks jätkas tõusu