Simson ütles Delfile, et täna Kärdlas toimunud kohtumine vallajuhtide ja ettevõtete esindajatega oli väga konstruktiivne ja arutati erinevaid ühendusteid Hiiumaa ja mandri ning Hiiumaa ja Saaremaa vahel. Lisaks andis Simson ülevaate arengutest seoses Rukki kanali süvendamisega.

"Sellel aastal veeteede amet valmistab ette ja viib läbi süvnedamistööd ja kindlasti pikemas perspektiivis peaks kindlasti ka riigieelarve strateegias olema vahendid Rukkirahu süvendamiseks planeeritud mitte ainult aastaks 2018, vaid ka korduvsüvendamiseks aastal 2020 ja 2022," ütles Simson.

Rukki kanali süvendamise osas soovisid hiidlased Simsoni sõnul seda, et süvendamine ei algaks ka veel augustikuus, kui on Hiiumaa külastamise kõrghooaeg, vaid süvendamine algaks augusti teises pooles või septembris ja toimuks öisel ajal, et praamiliiklust võimalikult vähe takistada.

Simsoni sõnul on hiidlastel ka ootus, et mitte ainult üheksa kuud aastas ei oleks Rohuküla–Heltrmaa liinil tihe sõidugraafik, vaid sama graafik oleks aastaringselt.

Ühe teemana olid kõne all ka Kärdla lennujaamas tänavu plaanis olevad ehitustööd, mis aitaksid vähendada kehvadest ilmaoludest tulenevaid lendude tühistamisi.

Järgmisel aastal tuleb uus riigihange ka Tallinna ja saarte vahelise lennuliikluse osas. "Saarlastel on ootus suurema lennuki järele, hiidlaste jaoks ei ole kõige suurem probleem see, et see lennuk oleks praegu ületäitumuses, küll aga nad ootavad, et kui tuleb uus hange, siis hind jääks samaks reisijatele," sõnas Simson.

Kohtumisel Simsoniga osalesid Hiiumaa vallavolikogu esimees Aivar Viidik, vallavanem Reili Rand ja Hiiumaa ettevõtjate liidu juht Tanel Malk.