Suurimast kahjust, üle 15 000 euro, andis teada OÜ Hiiu Autotrans, mis pakub transporditeenust nii Hiiumaa ja mandri vahel kui rahvusvaheliselt. Ettevõtte jaoks oli töö häiritud 15 tööpäeva jooksul, lisaks üksikud parvlaevast mahajätmised mahupiirangute tõttu muul perioodil.

Hiiu Autotransi esindaja loetles mitmeid kululiike, sh kaubaautode tühisõidud Tallinn–Rohuküla–Tallinn, kui kaup tuli Tallinna tagasi saata; pidevad ooteajad sadamates – kõige pikem ooteaeg oli 36 tundi; autode pikem tööaeg ja kilomeetrikulu liinil Tallinn–Virtsu–Triigi–Kärdla–Sõru–Tallinn märtsi esimesel nädalal; autode pikem tööaeg ja kilomeetrikulu, kui parvlaev sõitis Heltermaa–Virtsu liinil; kogu personali tööjõukulu kasv: autojuhid, logistikud, töökoda; palju äraütlemisi poolhaagete ja täishaagete tellimustele, kuna veokid ei pääsenud üle mere teenust pakkuma ja sealt tagasi; ära jäi mitu regulaarvedu, kuna autod ei saanud praamidele. Hiiu Autotrans märkis ka, et soovib kahjude hüvitamist.